Definitii:
Societatea – S.C. ORLAT COM SRL

Site-ul restaurantgrandplazasb.ro – pagina web multimedia (conținând texte, imagini fixe, animații ș.a.), accesibile în internet și administrate S.C. ORLAT COM SRL, unde se regăsesc încărcate produsele și serviciile Societatii, propuse de către aceasta spre vânzare Utilizatorilor
Comandă online – solicitarea prin intermediul site-ului restaurantgrandplazasb.ro de a cumpăra unul sau mai multe produse.
Utilizator – orice persoană fizică sau reprezentant al unei persoane juridice, care depune o comanda

Cumpărătorii de pe acest website trebuie să aibă vârsta de peste 18 ani.
1. LIVRAREA COMENZII
1.1. Livrarea produselor comandate prin restaurantgrandplazasb.ro se face de luni până sâmbătă între orele 9:00- 22:00.Facem livrări în: Sibiu, Șelimbăr, Cartierul Arhitecților, Calea Șurii Mari, Calea Șurii Mici, Zona Industrială Vest, Viile Sibiului. Taxă de livrare: Până în 60 de lei: 15 lei, Peste 60 de lei: 10 lei, Peste 200 de lei: gratuit.

1.2. Odată confirmată comanda plasta de către Utilizator și comanda plasată în sistem, Societatea decide să accepte comanda Utilizatorului și va da în preparare comanda, apoi va pregăti coletul pentru livrare și îl va expedia conform alegerii Utilizatorului. În cazul în care decide să nu accepte comanda, se obligă să anunțe de îndată Utilizatorul.
1.3. Livrare la domiciliu
Societatea poate livra la domiciliul Utilizatorului prin flota lui personală sau prin flota altuia (companie locală), gratuit sau contra cost. Societatea alege zonele în care livrarea o acordă gratuit sau contra cost, în funcție de politica sa.
1.4. Detalierea condițiilor de livrare la domiciliu
1.4.1. Societatea se ocupă de prepararea (unde e cazul) și pregătirea comenzii, de livrarea acesteia la locul solicitat de Utilizator, de respectarea timpului de livrare estimat, precum și de informarea Utilizatorului dacă există posibilitatea nerespectării timpului de livrare estimat;
1.4.2. Riscul de pierdere sau deteriorare al produselor este transferat Utilizatorului în momentul în care acesta, sau o terță persoană desemnată de acesta, alta decât livratorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat Utilizatorului în momentul livrării produselor către împuternicitul Utilizatorului, dacă acesta a fost desemnat și împuternicit de către Utilizator să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către Societate;
1.4.3. În cazul în care comanda nu poate fi onorată, cade în Societatii să-l notifice pe Utilizator. Din momentul confirmarii comenzii de la Societate timpul de livrare este estimativ și nu exact, în medie fiind de 60 de minute, plus/minus 15 minute, putând fi influențat de condițiile de trafic, factori neprevăzuți sau împrejurări care nu pot fi controlate;
2. Retur/anulare
Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare și nu poate suporta plata retururilor cauzate din orice motive.
Utilizatorul are obligația de a verifica comanda primită în prezența curierului. Orice reclamație ulterioară referitoare la neconformitatea comenzii nu va putea fi luată în considerare în cazul plăților la livrare. În cazul plăților online, sub rezerva de a nu fi luată în considerare, orice reclamație referitoare la neconformitatea comenzii trebuie făcută în maxim 2 ore de la primirea comenzii.

Politica de cookie-uri
Politica de confidentialitate